Нууц мэдээллийн уурхай

Нас барахынхаа өмнө 16-тай охиныхоо 21 нас хүртэлх төрсөн өдрийн баярын цэцгийг УРЬДЧИЛАН захиалжээ

Нийтэлсэн: 2017-11-25 22:48:29

Америкийн Теннеси мужийн Бэйли Силлер /Bailey Seller/ гэдэг гэдэг бүсгүйн 21 насныхаа төрсөн өдрийн баяраар оруулсан пост олон зуун хүний сэтгэлийг хөдөлгөжээ. 

-Аав маань намайг 16 настай байхад хорт хавдраар өөд болсон юм. Тэрээр өөд болохоосоо өмнө миний 21 нас хүртэлх төрсөн өдрийн баярын цэцгийг урьдчилан захиалсан байсан. Одоо би 21 нас хүрч аавынхаа илгээсэн сүүлчийн цэцэг, ил захидлыг авч байна. Ааваа би таныгаа үгүйлж байна-
Аавыг нь нас барсанаас хойш жил бүр цэцгийн худалдааны компани төрсөн өдрөөр нь цэцэг хүргэж иржээ.
 
 
Мөн аавых нь бичсэн ил захидлыг авчирч өгдөг. Аавых нь сүүлийн ил захидал энэ байна.
 
Бэйли,
Бид ахин уулзах хүртэл сүүлчийн захидлаа би бичиж сууна. Диваажинд очихын тулд охин чамайгаа айлгаж зовоомооргүй байна. Чи бол миний амьдрлын ганц эрдэнэ шүү.  Өнөөдөр чи минь 21 нас хүрлээ. Ээжийгээ хайрлаж яваарай. Бас өөрөө өөртөө үнэнч бай. Аз жаргалаар бялхаж баяр хөөр дүүрэн амьдраарай. Би чинийхээ алхам тутамд чинь хамт байна. Эргэн тойрноо ажаад аавыгаа олж хараарай. 
Охиндоо  хайртай шүү, Төрсөн өдрийн баяр хүргэе ...
Аав нь ...
 
Энэ пост 250 мянган лайк авч 61 мянган удаа шэйрлэгджээ.  
 
 
НУУЦ.мн
 
Нийт сэтгэгдэл: 9
  1. varan /103.26.194.157/ 2017-12-14 21:11:03

    Сайн аав байжээ.

  2. be /202.70.38.86/ 2017-12-14 21:27:30

    Gaih***tai

  3. zunch vanga /203.169.50.125/ 2017-12-16 07:12:05

    ih sain hun ym hervee bi iim avtai baisan bol nasan turshdaa ternii tuluu burhand z***birnaa

  4. ЗОЧИН /202.55.191.99/ 2017-12-19 22:50:05

    САЙН ААВ

  5. any /64.119.24.195/ 2018-05-02 20:27:26

    Yasan goe ym be

  6. ард /103.9.90.51/ 2018-06-29 16:16:33

    Энэ чинь л амьдрал. Мартагдахгүй байна гэдэг нь өөрөө түүнд хамааралтай байгааг нэг тод жишээ.

  7. kkk /66.181.160.71/ 2018-07-02 07:41:03

    tsetsegiin kompani ni l gaih***tai ym aa manaid bol iim zahi***ga awna gej hezeech baihgui awsanch martaj orhino

  8. zochin /202.9.44.66/ 2018-08-27 16:52:47

    hervee bi iim aavtai baisan bol gene uu Aavgui ym bol ene horvood yaaj irevee

  9. Үнэхээр сэтгэл догдлууллаа /202.21.96.212/ 2018-10-04 22:10:27

    Би яг л ийм л аав хүн болохыг хичээх болно. Өнөөдрөөс спортоор хичээллэж эхлэхээ ойлголоо. Хэт таргалалт яг энэ хүн шиг хүүхдүүдээс минь салган одож магадгүй. Би тарган хүн биш ч бас сдортлог хүн биш тийм учраас үр үндэстэйгээ удаан байхын тулд би үүнийг хийх хэрэгтэйгээ ойлголоо.

АНХААРУУЛГА

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд nuuts.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. nuuts.mn сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Таныг nuuts.mn сайтад зочлон өөрийн санал бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж байгаад баярлалаа.



Сэтгэгдэл бичих

Шинэ мэдээ

Хоёр талын ерөнхий жанжин харилцан олзлогдсон хачирхалтай ТУЛАЛДААН ...
Нийтэлсэн: 2018-12-16 12:59:44

 

Тулалдааныг муу жанжин удирдвал юу болдогийг харуулсан байлдаан 16-р зууны үед Францад болжээ. Тухайн үед улс орон шашны хуваагдлаас үүдэлтэй иргэний дайнд умбаад байв. Католиг буюу хааны талынхан дайсагнагч протестант буюу сөрөг хүчи ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

10000 доллароор “ХАНГҮ” болсон тайланд залуугийн амьдрал эрс өөрчлөгджээ
Нийтэлсэн: 2018-12-15 10:05:12

 

Гутлын дэлгүүрийн цалин багатай худалдагч Ратчадапонг Прасит гэдэг тайланд залуу Өмнөд Солонгосд төрөөгүйдээ ихэд харамсдаг байжээ. Нэгэнт хангү хүн болж төрөх хувь заяа дутсан ч өөрийн зүтгэлээрээ солонгос болохоор шийдсэн байна. Ингээд ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

"Кун-Фу" үнээ моточикльчинг үсрэн мөргөсөн БИЧЛЭГ ...
Нийтэлсэн: 2018-12-15 09:43:04

 

Энэ явдал Парагвайд болжээ. Зам хөндлөн гарч явсан дөрвөн үнээний нэг нь хажуугаар нь зөрсөн мотоцикльчинд "кун-фу"-гийн чадвараа гаргажээ. ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Гутал хулгайлсан хүүг барьсан цагдаа нар шалтгааныг нь МЭДЭЭД ...
Нийтэлсэн: 2018-12-15 09:34:53

 

Канзас хотын шериф Жон Моррисын цахим хуудсандаа оруулсан постыг дэлхийн хэвлэлүүд уралдан цацжээ. Walmart дэлгүүрээс ирсэн дуудлагаар цагдаа Брэйден Саффилд, Шэнан Снепп нар очжээ. Очиход нэгэн өсвөр насны хүү гутал хулгайлж байгаад дэлгүүрийн хамгаалалты ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Л.Оюун-Эрдэнэ : Манай намын 70 оны гэх лидерүүд хаана БАЙНА ВЭ ? /бичлэг/
Нийтэлсэн: 2018-12-15 09:11:52

 

Л.Оюун-Эрдэнэ : Манай намын 70 оны гэх лидерүүд хаана БАЙНА ВЭ ?

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Фермерийн эзэн нохой сургалтын гайхамшгийг ҮЗҮҮЛЖЭЭ /бичлэг/
Нийтэлсэн: 2018-12-14 22:18:18

 

Америкийн Теннесси мужийн нэгэн фермер циркийн амьтан сургагчаас дутахгүйгээр хоньч нохдоо сургажээ. Энэ үзүүлбэрд гурван нохойноос нь гадна нугас, зээ охид нь оролцжээ. ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Ж.Батзандан : Би л лав чирч барахгүй юм байна ...
Нийтэлсэн: 2018-12-14 15:41:26

 

УИХ-ын даргыг өрөөнөөс нь чирч гаргана хэмээн мэдэгдэж байсан багийн гишүүн Ж.Батзандан цахим хуудсаараа ийн жиргэжээ.

2 сэтгэгдэлтэй Цааш унших

Арын суудалд суусан хүн найз хүүхнийх нь бичсэн МЕССЭЖ-ийг уншаад ...
Нийтэлсэн: 2018-12-14 15:28:47

 

Энэ явдал Америкт болжээ. Нэгэн залуу найз хүүхний хамт мэргэжлийн хөлбөмбөгийн тэмцээн үзжээ. Тэмцээн дуусахад арын суудалд нь суусан эр залуугийн гарт энэ зурвасыг атгуулсан байна. ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Ё.Баатарбилэг : Ахмад гишүүд чуулганы ирцийг бүрдүүлэхгүй бойкотлож байна